Author Topic: مشت ذنی  (Read 8061 times)

Offline khangul

  • T. Members
  • 2 Star
  • **
  • Posts: 156
  • Reputation: +5/-0
  • Gender: Male
    • View Profile
مشت ذنی
« on: May 11, 2014, 12:10:40 am »
قارئین آپ لوگوں کی خوشی کے لئے میں ہندی کہانیوں کا بھی آپ کے لئے ترجمہ کر رہا ہوں۔ ۔اس سلسلے کی یہ مشت زنی کے عنوان پر ایک موضوع خاضر حدمت ہے۔
میرا نام یش ہے ، ابھی میں 26 سال کا نوجوان ہوں جے پور ، راجستھان کا رہنے والا ہوں . مجھے سیکس کو گہرائی تک جانے کی ہمیشہ ہی خواہش رہی ہیں . اس لئے آج کا جو موضوع ہے مشت زنی)

یہ وہ موضوع ہے جس کے بارے میں ہر کوئی جاننا اور سمجھنا چاہتا ہے ، کچھ لوگ اس کی وجہ سے الجھن بھی ہوتے ہیں تو کچھ لوگ اسے لے کر بہت زیادہ فکر مند . پر آپ اس مضمون کو پڑھ کر ضرور خود بدلہ ہوا محسوس کریں گے اور اپنی چنتاو کا حل بھی کر پاؤ گے .

چلو سب سے پہلے یہ بتا دوں کہ مشت زنی ہوتا کیا ہے ؟ جنسی پرك تعزیت کے لئے جب شخصیت خود اتیجنا جگاتا ہے ، اسے شانت کرتا ہے ، تو اسے مشت زنی کہا جاتا ہے . مشت زنی لفظ کے استعمال سے عام طور پر یہی سمجھا جاتا ہے کہ وہ عورت یا وہ مرد جو كامونماد کی چرمسیما کا زیادہ خوشی حاصل کرنے کے لئے

اپنی جننےندريو سے چھیڑ چھاڑ کرتا ہے .

عروج کا مطلب اس حتمی محرک کی حیثیت سے ہے جس میں جننےندري کی عضلات انتہائی خوشی دینے والی اگليلا کی کڑی میں داخل ہیں .

اب اپنے موضوع پر چلتے ہیں تو دوستو ، پہلے تو آپ یہ جان لیجئے کہ مشت زنی مرد اور عورت دونوں ہی کرتے ہیں . یہ ایک محفوظ جنسی عمل ہے جس سے خواتین کو حمل ٹھہرنے کا خوف نہیں ہوتا اور مرد بغیر ساتھی کے خود کو اطمینان دینے کا قدرتی ذریعہ ہے .

مشت زنی کرنا غلط نہیں ہیں بلکہ آپ اس کے عادی ، لتي نہ ہوں تو ! مطلب انتہائی ہر چیز کی بری ہے .

مشت زنی سے کبھی بھی کسی کو بھی کوئی نقصان نہیں ہوتا . آپ نے مزید کیا ہو ، یا کم عمر میں شروع کیا ہو تو بھی ابھی یا مستقبل میں کسی بھی قسم کا نقصان نہیں ہوتی . مشت زنی ایک قدرتی جنسی عمل ہے پر اسے روزانہ کرنا بھی غلط ہے ہفتے میں اگر آپ 3 یا 4 بار کرتے ہیں تو یہ غلط نہیں ہیں پر اگر

آپ ایک دن میں دو یا تین بار کرتے ہیں تو یہ فکر کا موضوع ہے اس لئے آپ خود پر قابو اور مشت زنی کی لت نہ بنیں .

مشت زنی اپنی کامکتا پر قابو پانے کا ایک عام طریقہ ہے . یہ ایک ایسا موضوع ہے جس پر کھل کر بات نہیں ہوتی ہے . یہ ممنوع موضوع ہے جس پر لوگ بات کرنے میں شرم محسوس کرتے ہیں . اس کے برعکس اعداد و شمار بتاتے ہیں کہ 95 فیصد مرد اور 89 فیصد خواتین روزانہ مشت زنی کرتی ہیں .

مشت زنی سے صحت پر کوئی برا اثر نہیں پڑتا ہے اگر آپ اسے بہت زیادہ نہیں کرتے ہیں یا نشے کی طرح لت پڑ گئی ہے ، تاہم، یہ بہت عام نہیں ہے ، لیکن کچھ لوگوں کو مشت زنی کی عادت ہو جاتی ہے . وہ اتنا زیادہ مشت زنی کرنے لگتے ہیں ، مطلب دن میں کئی بار ، کی وہ دن میں کچھ اور کر ہی نہیں پاتے .

اگر آپ بھی کچھ ایسا کر رہے ہیں تو فکر نہ کرئے ، کیوںک اس کا علاج ہے . اپنے ڈاکٹر ( ماہر ) سے جلد ملیں یا آپ کسی سےكسلجسٹ ( جنسی مشیر ) سے ملنے کی ضرورت ہے .

کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ مشت زنی سے مهاسے ہوتے ہیں ، تو کچھ کا خیال ہے کہ اس سے آپ اندھے یا اور گنجے ہو جاتے ہیں اور آپ کی کھجوروں پر بال بھی پیدا ہو جاتے ہیں . کچھ کا خیال ہے کہ اس سے جنس ٹےڑھا ہو جاتا ہے تو کچھ کا خیال ہے کہ اس سے ویرے پتلا ہو جاتا ہے .

یہ کیٹلوگ بہت لمبی ہے ... ٹھیک ہے، اس میں سے کچھ بھی سچ نہیں ہے . مشت زنی نہ ہی آپ کو ادھا کرتا ہے اور نہ ہی گنجی اور نہ ہی اس سے مهاسے ہوتے ہیں ، نہ ہی جنس میں ٹےڑھاپن آتا ہے ، نہ ہی ویرے کو پتلا کرتا ہے .

اصل میں ، ایک ریسرچ کے مطابق مشت زنی آپ سٹرےس ( فکر ) کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے ، آپ کو موڈ صحیح کر سکتا ہے اور اچھی صحت بھی دے سکتا ہے .

99 ٪ لوگ مشت زنی کو بری عادت ، بچپن کی غلطی سمجھتے ہے . مے مانتا ہوں کہ بہت لوگوں کے ذہن میں یہ غلط فہمی ہے . پھر بھی یہ یقینی جاننا کہ مشت زنی سے کبھی کسی کو نقصان نہیں ہوتا . علامت کے اندر ایک سوال اتپن ہوتا ہے کی مجھے کمزوری کیوں آتی ہے ؟ اس کی وجہ کہیں مشت زنی تو نہیں ؟

پر صحیح طور سے دیکھا جائے تو آپ کی کمزوری آپ کے مشت زنی کرنے سے نہیں ، لیکن ' میں غلطی کر رہا ہوں ' یہ فکر کرنے سے ہوتی ہے . ' مشت زنی میں چھوڑنا چاہتا ہوں ، پھر بھی مشت زنی کی عادت نہیں چھٹتي ہے ' اس بات سے آپ پریشان ہیں اور یہ پریشانی ہی وجہ ہے آپ کی کمزوری کا .

اتنے سال سے مشت زنی آپ کر رہے ہے تو کمزوری ابھی ہی آنی تھی کیا ؟ سوچو ذرا . غلط بات کیا ہے اور صحیح کیا ہے یہ خود سوچو .

مشت زنی صحت کے لئے بہت اچھا ہے . یہ ایک جنس کی عام پریشانی کا حل بھی کرتا ہے . سوپندوش ( نائیٹ پھال ) ایک ایسی پریشانی ہوتی ہے جو زیادہ تر ان مردوں کو ہوتی ہے جو مذہبی یا اور کنھی وجوہات کی وجہ سے مشت زنی نہیں کرتے اور جنسی بھی نہیں . ان مردوں کو رات کو دھات انزال ہوتا ہے .

ڈاکٹروں کا خیال ہے کہ یہ ویرے ہوتا ہے جو باہر نہ نکل حاصل کرنے کی وجہ سے اپنے آپ بہنے لگتا ہے . جوان مرد دن میں کئی بار كاموتتےجت ہو سکتے ہیں - وہ چاہے یا نہ چاہے اور پھر ان کے جنس سے ويريپات ہونے لگتا ہے .

یہ ویرے بھرنے لگتا ہے اور اگر مشت زنی یا جنسی نہ ہو ، تو یہ اپنے آپ رات کے وقت باہر نکلنے لگتا ہے . اچھی بات یہ ہے کہ سوپندوش کا بہت آسان علاج ہے . وہ ہے مشت زنی .

( نوٹ: سوپندوش مرد اور عورت دونوں کو ہی ہوتا ہے . )

یاد رکھیں کہ سوپندوش کوئی بیماری نہیں ہے . جو لوگ مشت زنی اور جنسی نہیں کرتے ان کا سوپندوش قدرتی ہے پر اگر آپ کی شادی نہیں ہوئی ہے اور آپ مجھے کہے ، ' ہم نہ تو مشت زنی کیا ہے ، نہ ہمیں سوپندوش ہوتا ہے ، نہ ہی میں جنسی کرتا ہوں . ' تو میں یہی کہوں گا کہ یہاں پر دو ہی باتیں ہو سکتی ہیں ، یا تو آپ جھوٹ

بول رہے ہو یا پھر آپ مرد نہیں ہو .

آپ کی غلطی نہیں ہے کہ آپ کو یہ پتہ نہیں کہ سوپندوش اتنا قدرتی اور ضروری ہے جتنا پیشاب کا باہر نکلنا . اس لئے اگر سوپندوش ہوتا ہو تو اس کا سب سے آسان طریقے ہیں یا تو آپ شادی کر لو یا اپنی خاتون دوست سے جنسی کرو یا پھر ' اپنا ہاتھ جگن ناتھ ' کو اپناو . مشت زنی

کرنے سے آپ سوپندوش سے چھٹکارا مل جائے گا .

اب آپ کہو گے کہ ڈاکٹر تو کہتے ہیں سوپندوش ایک بیماری ہیں تو دوستو ، جن کے پاس آپ علاج کے لئے گئے تھے ان کا تو پیٹ پانی ، روزی روٹی ، یا کئی معیار ( روپے کا فائدہ ) آپ جیسے ڈرے ہی لوگوں پر منحصر ہے ، آپ کو الجھن کر ہی وہ اپنی جیب بھر سکتے ہیں .

کچھ لوگ اس قدر الجھا ہوتے ہیں کہ ان کے دلچسپ سوال مجھے ہنسنے پر مجبور کر جاتے ہیں ، کچھ الجھن لوگ کہتے ہیں کہ زیادہ مشت زنی سے سارے نطفہ ختم ہو جاتے ہیں اور نامرد ہو جاتے ہیں . ارے یہ کوئی جادو - منتر تھوڑی نا ہے .

کیوںک جب تک کسی بھی مرد کے پاس سوستھي جنسی حصہ ہے ، تب تک نطفہ مسلسل بنتے رہتے ہیں ، چاہے وہ مشت زنی کرے یا نہیں . یہی بات خواتین پر بھی لاگو ہوتی ہے - مشت زنی سے خواتین کی ارورتا پر کوئی اثر نہیں پڑتا اور انڈے بنتے رہتے ہیں .

اب ایک نیا سوال اتپن ہوتا ہے کہ کیا مشت زنی سے جنسی بیماری انفیکشن ہوتا ہے ؟

میں آپ کو بتا دوں کہ مشت زنی اکیلے میں اپنے آپ کو خود سکھ دینے کا سب سے محفوظ طریقہ ہے . جب تک آپ اپنے جنسی کھلونے کسی کے ساتھ بانٹ نہیں رہے اور جنسی کھلونوں کا استعمال صحیح اور صاف طریقے سے کر رہے ہیں ، تو کسی بھی طرح کا جنسی بیماریاں انفیکشن ہونے کا امکان بہت ہی کم ہے .

آخر ، اپنے آپ کو اپنے ہی انفیکشن تھوڑی نہ ہوگا .

میرا مقصد نوجوان ، لڑکیوں کے اندر کی غلط دور کرنا ہے . بتا دوں مشت زنی سے کوئی شاررك کمزوری نہیں ہوتی ، صرف احساس کمتری بنتی ہے ، جو کہ نہیں ہونی چاہیے . کیوںک ہمارے دلودماگ میں ایک ہی بات گھری رہتی ہے کہ مشت زنی سے جسمانی کمزوری آ سکتی ہے یا پھر کوئی اور مسئلہ پیدا ہو

سکتی ہے پر میں یہی کہوں گا کہ مشت زنی ایک پراكرتك جنسی ہے ، اس کو بھی سائیڈ افےكٹ نہیں ہے .

ذرا سوچیں ، اگر نوجوانوں کو اس مسئلہ کے بارے میں مکمل اور صحیح معلومات ہو جائے گا تو وہ اور دوسرے استعمال کرنے کی بجائے صحیح راستہ منتخب کر پائیں گے . یہ شاید کسی بھی نوجوان کے لئے جنسی سے متعلق سب سے محفوظ عمل ہے . اس کی صحیح تصویر پیش کرنا ہم سب کی ذمہ داری ہے .

آپ میری طرف سے دی گئی معلومات کو اپنے دوستو سے اشتراک کریں جس سے ان کا بھی برم دور ہو اور وہ خود کو فکر کرنے سے روک سکیں .

ایک اور بات جو نوجوانوں کو خاص طور پر بہت پریشان کرتی ہے کہ مشت زنی سے شادی شدہ زندگی متاثر ہوتا ہے یا پھر ان کے ساتھی جوڑے کے ساتھ جنسی تعلقات میں مسئلہ ہوتا ہے پر میں آپ کو بتا دوں کہ مشت زنی کی وجہ سے نہ تو کسی جوڑے کا جنسی زندگی متاثر ہوا ہے ، نہ ہی ایسا ہونے کا کوئی امکان ہے .

برم کی کوئی دوا نہیں ہوتی ہیں پر حقیقت یہی ہے کہ مشت زنی کرنا کوئی بری عادت نہیں ہے اور نہ ہی آپ کے آنے والے زندگی میں کوئی مسئلہ کرتا ہے .

یہ تو ہوئی مشت زنی کے موضوع کی بات اب آگے جو لکھ رہا ہوں اسے توجہ سے اور دل سے سمجھیں .

جنسی کے فی مثبت سوچ رکھیں .

جتنا جنسی آپ کا راز اور خفیہ رہے گا آپ اتنا ہی اس بیماری کے شکار ہوں گے . ہر چیز کو پاک دل سے سمجھنے اور جاننے کی کوشش کریں . آپ کے جسم کے سائنس کو سمجھنے کے لئے کتابیں پڑھیں ، برم اور بھرات سے دور رہیں .

سب سے اہم خود کو مجرم یا قصوروار نہ مانیں یہ ایک قدرتی عمل ہے لیکن ناسمجھي سے نوجوان اسے محنت بنا لیتے ہیں .

میں پھر دوہرا رہا ہوں کہ مشت زنی کرنا بری عادت نہیں ہے ، بری عادت ہے اس کی انتہائی !

جو نوجوان مشت زنی کا وغیرہ ہو چکا ہے ، اسے اس عادت سے چھٹکارا حاصل کرنے کے کچھ اقدامات لکھ رہا ہوں ، جن پر عمل کرکے اس تکلیف سے دوچار مریض فائدہ اٹھا سکتے ہیں .

یہاں دیا جا رہے قوانین کو عمل میں لا کر آپ اس سے ہونے والی نقصان کی نقصان سے نجات حاصل کر سکتے ہیں ، اس میں ذرا بھی شک نہیں ہے .

* مشت زنی کی کوئی دوا نہیں ہوتی ، اس کی دوا آپ قرارداد ہے . آپ کو اپنے ذہن میں قرارداد کرنا ہوگا کہ آپ اپنی اس عادت پر قابو پائیں گے . ایسی کوئی دوا جو آپ کے دماغ اور ہاتھ کو روک لے کہ آپ مشت زنی نہ کر حاصل کریں.

خاص طور تنہائی میں اپنے دل پر قابو رکھیں ، شہوانی، شہوت انگیز خیالات سے بچیں اور جنانارجن سے متعلق یا تخلیقی کاموں میں اپنے کو مصروف کر لیں . سونے سے پہلے اپنے ہاتھ پاؤں کو دھو کر سوے .

ہفتے میں 3 یا 4 بار مشت زنی صحت کے لئے صحیح ہیں پر جسے روزانہ مشت زنی کی عادت ہو چکی ہیں وہ اپنے ڈاکٹر ( ماہر ) سے جلد ملے . یا آپ کسی سےكسلجسٹ ( جنسی مشیر ) سے جلد ملے . کیوںک انتہائی ہر چیز کی بری ہوتی ہے .

اب میں اپنے اس موضوع کو یہی پر پورورام دیتا ہوں ! دوستو ، امید کرتا ہوں کہ آپ میری دی ہوئی معلومات سے ضرور مطمئن ہوں گے .

YUM Stories

مشت ذنی
« on: May 11, 2014, 12:10:40 am »

Offline Hira Iqbal

  • Newbie
  • Posts: 8
  • Reputation: +0/-0
    • View Profile
Re: مشت ذنی
« Reply #1 on: May 31, 2015, 11:11:18 pm »
Great piece of information.

YUM Stories

Re: مشت ذنی
« Reply #1 on: May 31, 2015, 11:11:18 pm »

Offline Story Maker

  • Endless Dreams
  • T. Members
  • 7 Stars
  • *******
  • Posts: 45013
  • Reputation: +357/-511
  • Gender: Male
  • Endless Dreams
    • View Profile
    • Endless Dreams
Re: مشت ذنی
« Reply #2 on: June 23, 2015, 03:21:13 pm »
 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
connect with me at facebook

https://www.facebook.com/story.maker.1044

Offline Princess Esha Rana

  • شہزادی عشا رعنا
  • T. Members
  • 6 Stars
  • ******
  • Posts: 10106
  • Reputation: +19/-4
  • شہزادی عشا رعنا
    • View Profile
Re: مشت ذنی
« Reply #3 on: June 24, 2015, 06:15:37 pm »
شہزادی  عشا  رعنا

Offline sanjeedabacha

  • Muhubbat
  • T. Members
  • 4 Stars
  • ****
  • Posts: 842
  • Reputation: +5/-2
  • Gender: Male
  • Love love n love , dreams dreams n u
    • View Profile
Re: مشت ذنی
« Reply #4 on: July 11, 2015, 03:58:57 am »
But frequent masturbration makes sperm thin , cells weakened , nasiyan

Jb jb tughy daikhta hun teray hi sapny bunta hun

Offline Princess Esha Rana

  • شہزادی عشا رعنا
  • T. Members
  • 6 Stars
  • ******
  • Posts: 10106
  • Reputation: +19/-4
  • شہزادی عشا رعنا
    • View Profile
Re: مشت ذنی
« Reply #5 on: July 11, 2015, 02:09:42 pm »
But frequent masturbration makes sperm thin , cells weakened , nasiyan
main ne b study ki hai.meri czn lady doctor hai.us ka kehna hai k diet achi ho to kuch nai hota.
شہزادی  عشا  رعنا

Offline sanjeedabacha

  • Muhubbat
  • T. Members
  • 4 Stars
  • ****
  • Posts: 842
  • Reputation: +5/-2
  • Gender: Male
  • Love love n love , dreams dreams n u
    • View Profile
Re: مشت ذنی
« Reply #6 on: July 11, 2015, 05:57:24 pm »
But frequent masturbration makes sperm thin , cells weakened , nasiyan
main ne b study ki hai.meri czn lady doctor hai.us ka kehna hai k diet achi ho to kuch nai hota.


Diet kaisi honi chaye i mean proteins , carbohrdrates , fat , knsi cheez zaida faiday mand hoti hai ...
Jb jb tughy daikhta hun teray hi sapny bunta hun

Offline Princess Esha Rana

  • شہزادی عشا رعنا
  • T. Members
  • 6 Stars
  • ******
  • Posts: 10106
  • Reputation: +19/-4
  • شہزادی عشا رعنا
    • View Profile
Re: مشت ذنی
« Reply #7 on: July 12, 2015, 05:09:57 pm »
Fruites , morning walk , frech juice
شہزادی  عشا  رعنا

Offline sanjeedabacha

  • Muhubbat
  • T. Members
  • 4 Stars
  • ****
  • Posts: 842
  • Reputation: +5/-2
  • Gender: Male
  • Love love n love , dreams dreams n u
    • View Profile
Re: مشت ذنی
« Reply #8 on: July 12, 2015, 05:11:12 pm »
What about fresh milk  :gun_bandana: :gun_bandana: :eek:
Jb jb tughy daikhta hun teray hi sapny bunta hun

Offline Princess Esha Rana

  • شہزادی عشا رعنا
  • T. Members
  • 6 Stars
  • ******
  • Posts: 10106
  • Reputation: +19/-4
  • شہزادی عشا رعنا
    • View Profile
Re: مشت ذنی
« Reply #9 on: July 14, 2015, 11:42:49 am »
What about fresh milk  :gun_bandana: :gun_bandana: :eek:
wo b thek hai.
شہزادی  عشا  رعنا

Offline mad_prince

  • تیرے فراق میں مجھ پر جو سانحے گذرے اگر وہ دن پہ گذرتے تو رات ھو جاتی...!
  • T. Members
  • 4 Stars
  • ****
  • Posts: 811
  • Reputation: +0/-1
  • Gender: Male
  • Alone but very Happy.
    • View Profile
Re: مشت ذنی
« Reply #10 on: July 15, 2015, 01:44:36 am »
Tanzeela Shehzadi.
Well come My Sweet heart In Yum Stories.
 Tanzeela Plz check your facebook id.
«-(¯`v´¯)-«   ❤   «-(¯`v´¯)-«
  چارہ گروں سے الگ ہے میرا معیار۔
کہ زخم کھاتا ھوں تو کچھ اور نکھر جاتا ھوں۔

Offline Princess Esha Rana

  • شہزادی عشا رعنا
  • T. Members
  • 6 Stars
  • ******
  • Posts: 10106
  • Reputation: +19/-4
  • شہزادی عشا رعنا
    • View Profile
Re: مشت ذنی
« Reply #11 on: July 15, 2015, 11:39:49 am »
شہزادی  عشا  رعنا