Author Topic: Biwi ko dost ke samne nangi kiya  (Read 52024 times)

Offline rabiarabia338

  • T. Members
  • 5 Stars
  • *****
  • Posts: 5907
  • Reputation: +38/-13
  • Gender: Female
    • View Profile
Biwi ko dost ke samne nangi kiya
« on: December 26, 2014, 06:54:31 pm »
ڈر

چوبیس اگست کو صبح سے ہی میرے دل میں سیکسی خیال آ رہے تھے. مے صبح آفس گیا پر میرا من آج کچھ مستی کرنے کا تھا. مے آفس جانے سے پہلے صبح بار بار اپنی بیوی کو چھیڑ رہا تھا. میری بیوی کی چوت بھی شاید مچل رہی تھی کیونکہ وہ بھی صبح سے ہی بےقرار سی ہو رہی تھی. کئی بار مجھے اشارہ کر چکی تھی اور میں بھی مست ہو رہا تھا. دیر شام کو قریب دس بجے جب میں نے تم سے sms پر بات کی اس کے بعد گھر پہنچ کر میں نے کہا آج گاڑی میں ڈرائیو پر چلو گی؟ اس وقت اس نے کہا ٹھیک ہے چلیں گے اور تمہیں sms کیا.
اس دن گھر پر کچھ مہمان تھے سو میری بیوی گھر سے بغیر کندھوں والی پھرك پہن کر نہیں نکل سکتی تھی. سو میں نے اس کی پھرك اور سکارف پہلے سے گاڑی میں رکھ لیا اور جب ہم گھر سے نکلے تو اس کی قمیض، پجامي، برا اور پیںٹی اتروا کر اس کو بغیر کندھوں والی پھرك پہننے کو کہا. اس نے کھلی سڑک پر چلتی ہوئی گاڑی میں بداس ہوکر نںگی ہوکر کپڑے بدلے اور میں درمیان درمیان میں اس کے ننگے جسم کو چھوتا، مسلتا اور مستی لیتا رہا. پھرك پہن کر اس نے اپنی موٹی چوچی کے اوپر سکارف ڈال لیا. میں نے دپٹٹے کے نیچے ہاتھ ڈال کر اس کی پھرك چونچيو سے نیچے سرکا کر اس کی چوچیاں نںگی کر دی. اس نے شرارت بھری نظروں سے میری طرف دیکھا اور آہستہ سے اپنا سینہ تان لیا جس سے اس کی موٹی موٹی چوچیاں اور ابھر آئیں اور میں نے مستی سے اس کی چوچیاں سہلانی، مسلني، دبانی اور چھےڑني شروع کر دی. کئی بار اس کے نپل مسئلے، كھيچے، مروڑ اور نوچے جس نپل بھی ایکدم مست ہو کر تن گئے. اس کی چوچیاں بھی جیسے اور بھر گئی اور گاڑی کے ہر دھچكے کے ساتھ چھلكتي تھی. راستے میں ایک ویران سی جگہ میں نے گاڑی روکی اور جھک کر دوپٹا ہٹا کر اس کی چوچی کو سڑک کی دھندلی سی روشنی میں دیکھا. اس کی چونچی مستی سے دمک رہی تھی نپل پورے تنے ہوئے تھے، اور گاڑی میں چونچی ننگی کرنے کی اتتےذنا کی وجہ اس کی آنکھیں مدہوش ہو رہی تھی. میں نے جھک کر اس کے دائیں نپل کو موہ میں بھر لیا اور زور سے چوسا. اتتےذنا سے میری بیوی کی سےسسکی نکل گی. اور اس نے اپنے ہاتھوں میں میرا سر تھام کر ایک ٹھنڈی آہ بھرتے ہوئے اپنی چوچی پر دبا لیا. میں نے زور زور سے اس کی چونچی چوسني شروع کر دی. مے مکمل نپل اپنے موہ میں بھر کر ایسے چوس رہا تھا جیسے کوئی ویکیوم کلینر سے نپل کو کھینچ رہا ہو. اور وہ مستی سے سسکاریاں بھر رہی تھی.
O Mery Nal Janb No Payer V Koi Nahi Avey Farzi Lad Karena A
Hanjo Kad Kay Katal Akhein Chu Kiday Yar Farad Karena A ..

YUM Stories

Biwi ko dost ke samne nangi kiya
« on: December 26, 2014, 06:54:31 pm »

Offline rabiarabia338

  • T. Members
  • 5 Stars
  • *****
  • Posts: 5907
  • Reputation: +38/-13
  • Gender: Female
    • View Profile
Re: Biwi ko dost ke samne nangi kiya
« Reply #1 on: December 26, 2014, 06:59:14 pm »
اور اس نے اپنے ہاتھوں میں میرا سر تھام کر ایک ٹھنڈی آہ بھرتے ہوئے اپنی چوچی پر دبا لیا. میں نے زور زور سے اس کی چونچی چوسني شروع کر دی. مے مکمل نپل اپنے موہ میں بھر کر ایسے چوس رہا تھا جیسے کوئی ویکیوم کلینر سے نپل کو کھینچ رہا ہو. اور وہ مستی سے سسکاریاں بھر رہی تھی.
3-4 منٹ چوچی چوس کر میں نے چھوڑ دی اور گاڑی آگے بڑھا دی. میری بیوی مجھ بولی کہ سلیمان کو فون کرکے جلدی بلا لو مے آج وہاں پہنچ کر انتظار کرنے کے موڈ میں نہیں ہوں. مے پورے راستے اس کی چونچی مسلتا ہوا آیا. بیچ بیچ میں میں نے اس کی پھرك اوپر کر اسکی چوت بھی سہلائی جو تھوڑی تھوڑی گیلی ہونے لگی تھی. اس کی چوت پر ہاتھ رکھتے ہی اس نے اپنی ٹاںگیں بھی کھول دی. گاڑی میں منظر بہت مست تھا. میری بیوی ایک گرم سستی عورت کی طرح اپنی چوت نںگی کر ٹاںگیں کھول کر بے شرمی سے بیٹھی تھی اور دپٹٹے کے نیچے اس کی چوچیاں ننگی، بغیر کسی پابندی کے کار کے ہر دھچكے کے ساتھ چھلچھلا رہی تھی، اس کے نپل سخت ہوکر تنے ہوئے تھے اور میں بیچ بیچ میں اس کی مست رسبھري چوچیوں کو سہلاتا اور مسلتا ہوا گاڑی چلا رہا تھا. راستے سے میں نے تجھ کو فون کیا اور پہلے سے طے کی ہوئی جگہ پہنچنے کو کہا. میری سیکسی بیوی بالکل مست تھی اور ہلکے ہلکے سسکاریاں بھر رہی تھی اور درمیان درمیان میں اپنے ہاتھ سے میرے لؤڑے کو سہلا رہی تھی جو کہ میرے شارٹس میں خیمہ بنا رہا تھا.
O Mery Nal Janb No Payer V Koi Nahi Avey Farzi Lad Karena A
Hanjo Kad Kay Katal Akhein Chu Kiday Yar Farad Karena A ..

Offline rabiarabia338

  • T. Members
  • 5 Stars
  • *****
  • Posts: 5907
  • Reputation: +38/-13
  • Gender: Female
    • View Profile
Re: Biwi ko dost ke samne nangi kiya
« Reply #2 on: December 26, 2014, 07:00:02 pm »
Ab aage ....

ایک بار اور رک کر میں نے اس کی چوچی کو دونوں ہاتھوں سے مسئلہ، اسے اپنی طرف گھمایا اور جھک کر دونوں نپل کو چوسا اور میری بیوی اور بھی زیادہ مست ہو گئی. اس نے میرے جانیں مختصر کی الاسٹك میں سے ہاتھ اندر دال کر میرے ننگے لؤڑے کو پکڑ لیا اور ہلکے سے دبایا. میرا لؤڑا بھی مکمل طور پر کھڑا تھا. اسی درمیان دھیرے سے ہم وہاں پہنچے جہاں تم ملنا تھا پر تم اس وقت تک آئے نہیں تھے .... میری بیوی کو ہلکی سی جھوبجھلاہٹ ہوئی پر میں نے کہا ایک چکر لگا کر واپس آتے ہیں. جب ہم کار سے چکر لگا کر واپس آئے تو تم ہمیں آتے ہوئے دکھائی دیے اور میں نے تمہارے پاس کار روک دی تم فورا کار میں میری بیوی کے پیچھے والی سیٹ پر بیٹھ گئے اور میں نے کار آگے بڑھا دی. تمہیں شاید اندازہ تھا کہ میری بیوی کی چوچی دپٹٹے کے نیچے شاید نںگی ہوگی کیونکہ پچھلی بار بھی ایسا ہوا تھا. تبھی میں نے ہاتھ بڑھا کر اپنی گرم بیوی کی چوچیاں سہلانی شروع کر دی. تمہیں پکا ہو گیا کی میری مست بیوی کسی رنڈی کی طرح کار میں اپنی چونچی ننگی لٹکا کر بیٹھی ہے جن کو اس نے بس ایک جھينے سے دپٹٹے سے ڈھکا ہوا ہے. تم نے فورا آگے جھک کر اس کی سیٹ کے دونوں طرف سے ہاتھ بڑھا کر اگلے سے اسکی چوچیوں کو تھام لیا. مے پہلے سے اس کی دائیں چوچی پكڈے تھا. جب تمہارا ہاتھ بھی وہاں آیا تو کچھ سےكڈس تک ہم دونوں اس کی چونچی کو ایک ساتھ سہلاتے رہے. مے اسکے نپل کو سہلا رہا تھا، مسل رہا تھا اور کھینچ رہا تھا، اور تم اس کی چونچی کو پکڑ کر دبا رہے تھے .... مجھے آپ کے ساتھ مل کر اس کی چوچی کو مست کرنے میں بہت مزہ آیا.
اب تک میری بیوی بہت گرم ہو چکی تھی اور میں تو گرم تھا ہی. تمہارا بھی لںڈ مکمل طور تن گیا ہوگا کیونکہ تم نے اس کی چوچیاں پوری مست کے ساتھ بےدردي سے مسلني شروع کر دی. میری بیوی اتنی گرم ہو رہی تھی کی اس نے تمہیں روکنے یا کچھ کہنے کے بجائے مستی میں آنکھیں بند کر لی اور آہستہ آہستہ سسکاریاں بھرني شروع کر دی. میں نے اس کی طرف دیکھا تو وہ مستی میں بھری ہوئی سیکس کی مورتی لگ رہی تھی. ووہ اپنی سیٹ کی پشت سے ٹیک لگا کر پیچھے کی طرف جھک کر بیٹھی تھی شاید اس لئے تاکہ تمہیں اسکی چوچیوں کے ساتھ کھیلنے میں دقت نہ ہو. میں نے اس کی طرف دیکھا تو میری طرف سے اس کا دوپٹا تھوڑا کھسک گیا تھا، اس کی بھری بھری چوچی اور اس پر رےگتا تمہارا ہاتھ بہت سیکسی لگ رہا تھا. میرے اوپر جیسے ایک جنوں سا چھا گیا میں نے سڑک پر گاڑی سائیڈ لگا کر روکی اور جھک کر اسکی چوچیوں سے دوپٹا ہٹا دیا. تم اپنے دونوں ہاتھ سے اس کی دونوں چوچی سہلا رہے تھے اور اوںگلی کے پور سے نپل کو چھیڑ رہے تھے. میں نے جھک کر اپنی طرف والی چوچی کو دیکھتے ہوئے اس کی طرف اپنا منہ بڑھایا تو تم نے اس پر سے اپنا ہاتھ ہٹا لیا میں نے مشتعل ہوکر اس کی چونچی منہ میں بھر کر چوسنا شروع کر دیا. اور ووہ اور زیادہ مست ہو گئی. میں نے ہاتھ بڑھا کر اس کی دوسری چوچی بھی تھام لی اور اس کو جور جور سے دبانے لگا. میری بیوی نے مست ہو کر آہ بھری اور بولی "زور سے" تم بھی اس کی بات سن کر اتیجت ہو رہے تھے پر تم نے آہستہ سے کہا "یہاں گھر ہیں آس پاس، کوئی دیکھ نہ لے" مے تو مستی سے پاگل ہو رہا تھا میں نے اس کے نپل سے منہ ہٹا کر بولا "فکر مت کرو - کوئی دیکھ لے گا تو بھی کوئی بات نہیں." تھوڑی ہی دیر اس کی چونچی چوس کر اور دوسری چوچی مسل کر مے سیدھا بیٹھ گیا اور گاڑی آگے بڑھا دی. تمہیں بھی سمجھ میں آ گیا کی مجھے رسک لینے میں مزہ آتا ہے.
O Mery Nal Janb No Payer V Koi Nahi Avey Farzi Lad Karena A
Hanjo Kad Kay Katal Akhein Chu Kiday Yar Farad Karena A ..

Offline rabiarabia338

  • T. Members
  • 5 Stars
  • *****
  • Posts: 5907
  • Reputation: +38/-13
  • Gender: Female
    • View Profile
Re: Biwi ko dost ke samne nangi kiya
« Reply #3 on: December 26, 2014, 07:03:19 pm »
fourth update: ......

..... . . تھوڑی ہی دیر اس کی چونچی چوس کر اور دوسری چوچی مسل کر مے سیدھا بیٹھ گیا اور گاڑی آگے بڑھا دی. تمہیں بھی سمجھ میں آ گیا کی مجھے رسک لینے میں مزہ آتا ہے.
اس کے بعد تم پورے راستے پیچھے سے ہاتھ بڑھا کر اس کی چوچی سہلاتے اور مسلتے ہوئے بیٹھے رہے. کئی بار ہماری کار کے سوا دوسری گاڑیاں آئیں پر آج تم پوری مستی سے اس کی دپٹٹے سے ڈھکی پر ننگی چوچی سہلاتے رہے. ہم جب پہلے والی سنسان جگہ پہنچے تو میں نے آج پہلے سے بھی زاید سنسان اور ایسا علاقہ کیا جہاں کسی کے بھی آنے کا کوئی چانس نہیں تھا. وہاں پہنچ کر میں نے گاڑی روکی اور سیٹ بیلٹ کھول کر اپنی بیوی اور تمہاری طرف مڑ گیا میری بیوی اب بھی ویسے ہی بیٹھی ان کی چوچی تم سهلوا رہی تھی اور مجھے پکا یقین ہے کی تم پورے ٹائم اس کی چونچی کوئی ہلکے سے نہیں سہلا رہے تھے درمیان درمیان میں تم نے اس کی چوچیاں پوری قوت سے مسلي تھی جیسا اس کو پسند ہے. میں نے اس کی طرف مڑ کر اس کا دوپٹا اس کے سینے سے کھینچ کر نکال دیا اور چاند کی روشنی میں اس کی ننگی چوچیوں کو دیکھا تو مست ہو گیا. اس دن چاند کافی بڑا اور تیز روشنی والا تھا اور گاڑی کی كھڈكيو سے چاند کی بہت روشنی اندر آ رہی تھی. اس روشنی میں میری ٹپلےس بیوی بہت مست لگ رہی تھی اور ووہ بغیر کسی جھجھک یا شرم کے تمہارے سامنے اپنی چوچیاں ابھار کر بیٹھی تھی. میں نے آگے بڑھ کر اس کی چوچی تھام لی اور ان کو زور سے مسئلہ. ووہ مستی سے بولی "اور زور سے" اس بات سے تم بھی بہت مست ہو گئے میں نے اس کی پھرك پوری نیچے سرکا کر کمر تک نںگی کر دیا اور اس کی سیٹ بھی پیچھے کو جھکا دی. آج تم بھی پوری مستی میں لگ رہے تھے تم نے اس کی ایک چونچی کو تھام لیا اور جھک کر اس چوسنے لگے. ووہ میرے لؤڑے کو ننگا کر کے اپنے ملائم اور گرم ہاتھ سے مسل رہی تھی. مے اسکی دوسری چوچی پر ٹوٹ پڑا. ہم دونوں مستی سے بھرے جانوروں کی طرح اسکی چوچیوں کو مسل رہے تھے، چوس رہے تھے، نپپلس کو نوچ رہے تھے درمیان درمیان میں اپنے دانتوں سے نپل پر ہلکے ہلکے کاٹ رہے تھے اور ووہ اور زیادہ مست ہوتی جا رہی تھی. میں نے اس کی اس چوچی کو جو میرے حصے میں آئی تھی زور زور سے دبا دبا کر مسئلہ جس سے ووہ اور گرم ہو گئی. پھر میں نے اس نپل تو اپنی اوںگلی اور انگوٹھے کے درمیان پکڑ کر چوچی جو زور سے کھیںچا جس ووہ لمبی ہوکر کون جیسی نظر آنے لگی اور میں نے اس کے نپپلےس کو جور جور سے ہلانا شروع کر دیا. اس کی چونچی پانی سے بھرے غبارے کی طرح مچل رہی تھی اور میری سیکسی بیوی اور زیادہ مست ہو رہی تھی.
میں نے اس کو اس کی سیٹ پر تھوڑا اوپر کرکے اسکی پھرك اسکی کمر سے نیچے كھسكاني شروع کر دی اور اس نے اس میں میری مدد کی. اس درمیان مجھے بیلٹ کے کھلنے کی آواز آئی تو میں نے تمهري طرف دیکھا. تم جلدی جلدی اپنی پینٹ کی بیلٹ کھول رہے تھے. مے سمجھ گیا کی آج تم بہت گرم ہو، کیونکہ اس سے پہلے تم نے اس طرح میری بیوی کے سامنے اپنے لؤڑے کو ننگا نہیں کیا تھا. میں نے اپنی توجہ اپنی بیوی کو ننگا کرنے میں لگایا اور اس کو تمہارے سامنے ہی پوری نںگی کر دیا. میری مست بیوی نے ننگی ہونے میں مکمل تعاون دیا اور تمہارے سامنے ننگی ہو کر وہ بہت گرم ہو گئی. I wish کہ ووہ مگلسوتر پہنا کرتی تو اس کو اس وقت تمہارے سامنے صرف مگلسوتر پہنے اور پوری نںگی دیکھنے میں اور زیادہ مزہ آتا. لیکن بغیر مگلسوتر کے بھی وہ بہت سیکسی لگ رہی تھی اور کسی رنڈی کی طرح لگ رہی تھی. اس درمیان تم نے اپنے لؤڑے کو ننگا کر دیا اور اس کا ایک ہاتھ پکڑ کر اپنے لؤڑے پر رکھ دیا ووہ شاید آہستہ آہستہ تمہارا لؤڑا سہلانے لگی. تم مستی سے بھر کر اس کی چوچی مسلنے لگے، اور اس کو چومنے لگے ووہ مستی سے بھر چکی تھی اور ایک ہاتھ سے تمہارا اور دسرے ہاتھ سے میرا لؤڑا سہلا رہی تھی. یہ زندگی میں پہلی بار تھا کہ اس نے میرے علاوہ کسی دوسرے لؤڑے کو چھو لیا تھا. مے بھی آج بہت مست ہو گیا تھا اور تمہارے اپنے لؤڑے کو ننگا کرکے میری اتنے سالوں سے بياهي بیوی کے ہاتھ میں دینے پر میں نے کوئی بجےكشن نہیں کیا. تھوڑی دیر اسکی چوچیوں کو مسلنے چوسنے اور اس کی چوت کو سہلانے کے بعد میں نے اس کو اس طرح گھومنے کو کہا کہ اس کی لٹکی ہوئی چوچیاں ہم دونوں چوس سکیں. ووہ فورا مستی سے گھوم گئی اور اس کی سیکسی مست چوچیاں لٹکا کر ہمارے سامنے پیش کر دی. ہم دونوں اس کو گاڑی میں پوری نںگی دیکھ کر اور چاند کی روشنی میں اس کی لٹکتی اور جھولتي ہوئی موٹی موٹی چوچیاں دیکھ کر اور زیادہ مست ہو گئے. تم نے کہا "چاند کی روشنی میں تمہارا ننگا جسم بہت سیکسی لگ رہا ہے" اور اس نے اپنے ہاتھوں میں دوبارہ سے ہمارے لؤڑے تھام لئے اور مسلنے لگی.
میں سوچ رہا تھا کی کاش میرے پاس کیمرہ ہوتا تو میں ہم تینو کی مستی کرتے ہوا تصویر لے لیتا.
O Mery Nal Janb No Payer V Koi Nahi Avey Farzi Lad Karena A
Hanjo Kad Kay Katal Akhein Chu Kiday Yar Farad Karena A ..

Offline rabiarabia338

  • T. Members
  • 5 Stars
  • *****
  • Posts: 5907
  • Reputation: +38/-13
  • Gender: Female
    • View Profile
Re: Biwi ko dost ke samne nangi kiya
« Reply #4 on: December 26, 2014, 07:05:33 pm »
میں سوچ رہا تھا کی کاش میرے پاس کیمرہ ہوتا تو میں ہم تینو کی مستی کرتے ہوا تصویر لے لیتا.
اس درمیان میں نے اس کو جھک کر اس کا منہ اپنے ننگے لؤڑے پر لگایا تو اس نے نیچے جھک کر میرا لؤڑا اپنے مںہ میں بھر لیا اور کسی رنڈی کی طرح چوسنے لگی. نیچے جھکنے سے اسکی گاںڈ کے اوپر ابھر آئی اور تم نے اس موقع کو ہاتھ سے نہیں جانے دیا تم نے فورا جھک کر اسکی گاںڈ پر ہاتھ پھیرنا شروع کر دیا اور اس کی گاںڈ اؤر چوت کو چومنے لگے.
O Mery Nal Janb No Payer V Koi Nahi Avey Farzi Lad Karena A
Hanjo Kad Kay Katal Akhein Chu Kiday Yar Farad Karena A ..

Offline rabiarabia338

  • T. Members
  • 5 Stars
  • *****
  • Posts: 5907
  • Reputation: +38/-13
  • Gender: Female
    • View Profile
Re: Biwi ko dost ke samne nangi kiya
« Reply #5 on: December 26, 2014, 07:05:55 pm »
اس نے مسکراتے ہوئے کہا "نیچے سے ہاتھ ڈالو" اور اس نے اپنی ٹاپ ایڈجسٹ کری. مجھے لگتا ہے شاید تم نے نیچے سے اس کی ٹاپ میں ہاتھ ڈال کر اس کی ننگی چوچی سہلانی شروع کر دی تھی. میرا لؤڑا دوبارہ کھڑا ہو گیا. مے من ہی من سوچ رہا تھا کی کاش میری بیوی دوبارہ واپس لوٹنے کو کہے اور وہاں جا کر دوبارہ نںگی ہوکر اپنی چدائی کے لئے ہمیں کہے. پر اس نے ایسا کہا نہیں اور پورے راستے ہم دونوں سے پانی چوچی مسلواتي رہی. اور ہم تمہیں ڈراپ کرکے واپس آ گئے.
O Mery Nal Janb No Payer V Koi Nahi Avey Farzi Lad Karena A
Hanjo Kad Kay Katal Akhein Chu Kiday Yar Farad Karena A ..

Offline rabiarabia338

  • T. Members
  • 5 Stars
  • *****
  • Posts: 5907
  • Reputation: +38/-13
  • Gender: Female
    • View Profile
Re: Biwi ko dost ke samne nangi kiya
« Reply #6 on: December 26, 2014, 07:06:58 pm »
گزشتہ کچھ دنوں سے مے نیٹ پر ایک اور لڑکے سے بات چیت کر رہا تھا. اس کا نام بھی راج تھا اور یہ پنجاب سے ہے. یہ لڑکا انجینئر ہے، کسی کمپنی میں کام کرتا ہے اور کام کے سلسلہ میں ماہ - دو ماہ میں ہمارے شہر میں آتا رہتا ہے.
ہم کچھ وقت تک صرف نارمل چیٹ کرتے تھے. پھر کچھ وقت کے بعد میں نے اس کو اپنی بیوی کی کچھ تصاویر دكھايي. اس نے میری بیوی کی بہت تعریف کی. اس درمیان ہم لوگ بہت کھل چکے تھے تو میں نے اس کو پریہ کی کچھ ننگی تصویر بھی دكھايي. یہ لڑکا میری بیوی کا فین ہو گیا. ایک بار چیٹ کرتے - کرتے میں نے اس کو اپنے اپنے اس اےكسپيرےس کے بارے میں بتایا کہ کس طرح میں نے اپنی سیکسی بیوی کے ساتھ رات کے وقت لنگ ڈرائیو پر جانا شروع کیا اور آہستہ آہستہ اس کو کار میں نںگی کرتا تھا اور ہیم کار میں مستی کرتے تھے اور ہم دونوں ہی بہت اےكساٹےڈ ہو جاتے تھے اور پھر گھر جا کر خوب جم کر چدائی کرتے تھے. بعد میں جب میری بیوی اور کھل گئی اور بولڈ ہو گئی تو میں اس کو کار میں ٹپلےس بٹھا کر ڈرائیو کرتا تھا. کبھی کبھی اس کی ننگی چونچیاں سڑک پر چل رہے پیدل لوگو کو دکھاتا بھی تھا.
میں نے راج کو بتایا کہ کس طرح یہ سب شروع ہوا.
O Mery Nal Janb No Payer V Koi Nahi Avey Farzi Lad Karena A
Hanjo Kad Kay Katal Akhein Chu Kiday Yar Farad Karena A ..

Offline rabiarabia338

  • T. Members
  • 5 Stars
  • *****
  • Posts: 5907
  • Reputation: +38/-13
  • Gender: Female
    • View Profile
Re: Biwi ko dost ke samne nangi kiya
« Reply #7 on: December 26, 2014, 07:10:31 pm »
restarting the story ....
میں نے راج کو بتایا کہ کس طرح یہ سب شروع ہوا.
ایک بار میں نے اپنی بیوی کو بہت گرم کر دیا تھا. دن بھر ہم دونوں ایک دوسرے سے چھیڑ چھاڑ کرتے رہے تھے، اس لئے دونوں sexually گرم تھے. میں نے اس کو کہا کہ آج شام ڈنر کرنے باہر کسی 5 star ہوٹل میں چلتے ہیں. پریہ نے مجھ سے پوچھا کی ووہ کیا پہنے تو میں نے اس کو اپنی ایک پسندیدہ سوتی ساڑی پہننے کے لئے کہا. ووہ ساڑی پرانی ہے پر بہت خوبصورت ہے اور مجھے بہت پسند ہے. اور شام کو اس وہی ساڑی پہنی تھی. ہم ایک ہوٹل میں ڈنر کرنے گئے اور اس دن ووہ بہت گرم تو تھی ہی. 5 سٹار ہوٹل میں بہت اچھا ماحول تھا اور کھانے کا آرڈر دینے کے بعد پریہ شیطانی سے مسکراتے ہئے بولی کہ اس ساڑی کی بلاج بہت ٹائیٹ ہو گئی ہے اور ووہ اس نیچے برا نہیں پہن پائی. یہ بلاج تھوڈا پرانا تھا اور کپاس کا تھا. پرانا ہونے کی وجہ سے یہ اس کو بہت ٹائیٹ ہو گیا تھا اور ساتھ ہی یہ بلاج جھيني کپاس کا تھا. جب اس نے آہستہ سے شرارت بھری نظروں سے مجھے اشارہ کیا کہ میں اس کی طرف دیکھوں. مے سمجھ گیا کہ آج میری بیوی بہت مست ہو رہی ہے. اس نے آہستہ سے اپنا پلو ہٹا کر اپنا سینہ دکھایا. ٹائیٹ بلاج میں اس کی چوچی سمايے نہیں سما رہی تھیں اور بلاج کے گلے سے چھلكي پڑ رہی تھیں. اس کی كليوےذ گہری دکھ رہی تھی اور اس نے اس دن بلاز کے نیچے برا بھی نہیں پہنی تھی. بلاج سے اس کے موٹے موٹے سیاہ نپل بھی چمک رہے تھے جو اےكساٹےڈ ہونے اور ہوٹل کے ٹھنڈے AC کی وجہ تنے ہوئے تھے. اس کو وہاں ہوٹل میں ایسے دیکھ کر مزہ آ گیا. اس نے آہستہ سے کہا کہ بلاج کے ٹائیٹ ہونے کی وجہ اس نے نیچے کے 2 اور اوپر کا 1 ہک بند نہیں کیا ہے اور بلاج صرف 2 ہک ہی ٹکا ہوا ہے. ویٹر کے آتے ہی اس نے اپنا بلاج پلو سے ڈھک لیا پر شاید ویٹر کی سمجھ میں ماجرا آ گیا تھا کیونکہ وہ اس کے بعد ہماری میز کے ارد گرد ہی منڈلاتا رہا. تھوڑی دیر میں کھانا آ گیا اور ہم دونوں کھانا کھانے لگے. بیچ بیچ میں مے اسکو آنکھ سے اشارہ کرتا تو وہ شرماتے ہوئے اپنا پلو ہلکے سے ہٹا کر اپنی چوچیوں کی جھلک مجھے دکھا دیتی. ہم دونوں بہت مست اور گرم ہو رہے تھے. ویٹر جب بھی ادھر ادھر جاتا تو میں پریہ کو اشارہ کرتا اور آہستہ سے اپنا پلو تھوڈا کھول دیتی تھی. تھوڑی دیر بعد وہ اور مستی میں آ گئی اور ویٹر کے آنے پر بھی اپنے پلو کو پورا نہیں ڈھک رہی تھی. اور شاید ویٹر کے موہ میں بھی پانی آ رہا تھا. وو میری مست بیوی کہ چوچیوں کی جھلک دیکھ رہا تھا.
ڈنر کرکے ہم ہوٹل سے باہر نکلے اور میں نے اس کو لنگ ڈرائیو کے لئے بولا تو وہ فورا تیار ہو گئی.
O Mery Nal Janb No Payer V Koi Nahi Avey Farzi Lad Karena A
Hanjo Kad Kay Katal Akhein Chu Kiday Yar Farad Karena A ..

 

Adblock Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors.
Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.